Wednesday , 3 September 2014

Seorang doktor tertangkap ketika menelanjangi pesakit wanita dan memegang kelaminnya

Rom-Seorang doktor tertangkap kamera ketika menelanjangi pesakit wanita. Ia meramas payudaranya, menghisap putingnya, memegang kelaminnya dan melakukan aksi tidak senonoh lainnya.

Doktor di Itali telah tertangkap oleh kamera televisyen tersembunyi saat melakukan perbuatan tidak senonoh terhadap seorang pesakit wanita.

Doktor berambut abu-abu itu didengar berbisik kepada korban selama serangan, yang terjadi di sebuah klinik swasta di daerah Quadraro, Rom. Dia baru berhenti ketika seorang kru televisyen dari program Striscia la Notizia, yang telah menyiapkan kamera, menerobos masuk untuk menemuinya.

Saat ia ditemui oleh wartawan Jimmy Ghione, ia melancarkan serangan kekerasan. Dia kemudian terlihat meninju wartawan dan dan menyerang kameraman.

Peristiwa itu menjadi berita sangat popular di la Striscia. Pesakit diyakini sebagai anggota pasukan tersebut yang melakukan penyamaran atas informasi adanya doktor yang kerap berbuat cabul terhadap pesakitnya.

Menurut situs berita Hyperlocal, orang itu dapat mendengar berbisik: “Aku menciummu… diam … aku tidak akan membuat Anda hamil dengan cara ini,” sambil menyentuh tubuh wanita. Dia kemudian meramas payudaranya, kemudian menghisap putingnya. Ketika dia membungkuk untuk mencium bibirnya, pesakit yang menyamar itu menolaknya dan bergegas pergi. -kreviewed


Scroll To Top