Thursday , 23 October 2014

Ciuman Perempuan Bertudung

Professional valet service for all event
http://nusapark.com/

Kekadang ni pelik jugak dengan sesetengah perempuan terutamanya remaja-remaja melayu sekarang.., nampak luar bukan main baik lagi bila aurat dijaga dengan sempurna.. Bertudung dan berjubah la bagai…

Tapi bila tengok dorang berpasangan, perangai tu jadi betul-betul punya selekeh mengalahkan orang yang tak bertudung..

Kalau pakai tudung labuh dan berjubah sekalipun, tapi beromen selamba badak je ditaman bunga macam gambar diatas tu.., nak panggil apa beb? Jahil murakkab?

Spesis jenis ni gua panggil spesis perosak dan penjual maruah.. Dek kerana syok punya pasal, tudung kemana, maruah diri kemana…

Ada betulnya jugak bila sesetengah orang kata, “pakai tudung labuh tak semua baik… ada kemungkinan hati tak berapa nak baik…”

So memang ngam lahh… Bertudung diatas tapi terselak dibawah.. Nanti bila termengandung, buang anak di dalam Tong Sampah.. Buat malu mak bapak je kalau dah macam tu!! – Informasi

Scroll To Top
banner