klpost

Apakah persamaan pluralisma dan PAS

Decrease Font Size Increase Font Size Text Size Print This Page

Sejak bila pulak puak – puak Parti Angguk Saja tu anjurkan fahaman Pluralisme dalam beragama ni? Benda tu dah dihalalkan dek diorang ke?

Bukan ke fahaman Pluralisme ni bertentangan dengan Islam. Jadi, macam mana pulak PAS boleh ada prinsip dalam memperjuangkan fahaman tersebut?

Kalau sebelum ini, diorang selalu mendabik dada kata diorang tu pejuang – pejuang Islam. Sekarang, takkan la diorang pulak sokong apa yang bertentangan dengan Islam kot.

Perkara ini perlu diperjelaskan kepada ahli supaya mereka jelas dengan pendirian terbaru PAS. Apa sebab diorang jugak nak membebaskan umat Islam dalam soal memilih agama?

Takkan la kerana Gila Kuasa, perkara itu joke PAS sanggup lacurkan jugak? Agak – agak la. Kot kalau bercakap bukan categorical lagi. Siap kafirkan orang tak tentu arah.

Kalau diorang tak memperjuangkan fahaman Pluralisme ni, maka diorang perlu buat kenyataan yang tegas dan menafikan dakwaan Si Kit Siang ni.

Sebab yang membuat dakwaan bahawa PAS turut memperjuangkan Pluralisme ni adalah Si Godfather kepada puak – puak Kafir Harbi ni.

Itu joke kalau PAS berani la nak menafikan perkara tersebut. Takut nanti, ada pulak yang kena tenyeh dek puak – puak DAPigs ni. Mula la puak – puak Parti Angguk Saja tu lembek tengkuk!!! Kalau macam tu keadaannya, baik tak payah. Buat mengabihkan masa je!!!  –  S.Politik